Direct telefonisch contact: +31 (0) 20 589 1680

CHILI publish in De Nieuwe Liefde – Casestudy

SPICY talks by CHILI publish

Wie?

CHILI publish, een Belgische onderneming, biedt een krachtige online engine die kan worden gebruikt in elk bedrijf dat te maken heeft met printen en digitale marketing: van het uitgeven van magazines tot verpakking en etikettering.

Wat?

SPICY talks (2018) is de derde editie van een jaarlijks klantenevenement dat bedoeld is om de gebruikers van CHILI publish bij elkaar te brengen om te praten over de zaken die van invloed zijn op de sector. De slogan van SPICY talks (2018) was “Beat the Market Shift”. De wereldwijde digitalisering heeft invloed op de printindustrie en met behulp van SPICY talks zoekt CHILI publish naar manieren om zich aan te passen aan de veranderingen.

Wanneer?

7-9 maart 2018

Waar?

De Nieuwe Liefde. Da Costakade 102, Amsterdam

Doel

Het belangrijkste doel van SPICY talks is gelijkgestemden met elkaar in contact te brengen en een aangename, intieme sfeer te creëren waarbinnen zij hun ervaringen kunnen delen, het over gemeenschappelijke uitdagingen kunnen hebben en van elkaar kunnen leren.

Uitdagingen en oplossingen

  • SPICY talks koos voor Amsterdam vanwege de goede toegankelijkheid vanuit verschillende landen, wat essentieel was voor de internationale gemeenschap van CHILI publish.
  • De organisatoren vonden het belangrijk om het evenement te organiseren in een pand dat volledig kan worden omgebouwd en aangepast aan de stijl van het merk. De Nieuwe Liefde van Amerpodia, dat vroeger een wijnpakhuis was en nu een inspirerende evenementenlocatie, is een ware kameleon. Dankzij de open ruimtes, de witte wanden en de unieke architectuur van het gebouw, kan de locatie gemakkelijk worden aangepast aan de stijl van het evenement en de identiteit van het merk. CHILI publish heeft zich de locatie eigen gemaakt door deze te versieren met vlaggen, vloerstickers, borden en posters, een gepersonaliseerd wifinetwerk te regelen en rode verlichting te gebruiken die overeenstemt met de kleuren van het merk.
  • De aanwezigheid van veel geavanceerde technische faciliteiten was een van de belangrijkste vereisten voor de locatie. De Nieuwe Liefde is uitgerust met moderne apparatuur die geschikt is voor elk soort evenement.
  • Tijdens SPICY talks werd gebruikgemaakt van de conferentieruimte en verschillende break-out-, dineer- en receptieruimtes. Dankzij het vele licht en de ruimte had De Nieuwe Liefde een open, aangename sfeer, waardoor de deelnemers werden uitgenodigd zich door het gehele pand te verspreiden en gebruik te maken van elke vierkante meter.

CHILIpublish in De Nieuwe Liefde CHILIpublish in De Nieuwe Liefde

Resultaten:

De derde editie van SPICY talks was een van de succesvolste tot nu toe: de gasten hebben CHILI publish geweldige feedback en veel complimenten gegeven.

“Ik ben op dit moment op zoek naar een locatie voor de volgende editie van SPICY talks en ik wil iets dat lijkt op De Nieuwe Liefde. Dankzij de locatie was het evenement enorm gezellig en intiem en was iedereen ontzettend blij!”

– Robbe Kerkhove, marketingassistent @ CHILI publish

Korte feiten

  • 3 dagen
  • 200 deelnemers
  • Pand volledig gepersonaliseerd
  • Gehele dag catering
  • Uitgebreid audiovisueel pakket
  • Honderden blije gasten

Voor meer informatie over het houden van uw zakelijke evenement in een van de locaties van Amerpodia vult u ons formulier in, of neemt u telefonisch contact op: +31 20 589 16 80

Dennis

Sales & Events Manager

Kan ik je helpen?

Vul je telefoonnummer in en dan bel ik je terug om samen te kijken welke ruimte het beste geschikt is voor jouw evenement.